San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van BeMivaDo - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van BeMivaDo - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: Mieke

01 Oktober 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Gisteren een lange dag gemaakt. Om 5.00 uur opgestaan, zodat we om 6.50 door Joop op Schiphol afgezet konden worden. Het vliegtuig zou om 9.50 vertrekken, maar door een technische storing, werd het een uur later.
We waren echter maar 20 minuten te laat in San Francisco (12.05 uur plaatselijke tijd, 9 uur vroeger als in Nederland. De secuirity-check (inclusief vingerafdrukken nemen) zorgde voor een uurtje oponthoud.
Nadat we in ons hotel hadden ingecheckt, gingen we met de Bart-trein naar het centrum van San Francisco. Nadat we gegeten hadden, gingen we terug naar ons hotel. Na 25 uur opgeweest te zijn gingen we om 21.00 uur naar bed.
Vandaag zijn we langs de cable car gelopen naar de Fisherman's Wharf. Bij pier 39 hebben we de zeeleeuwen gezien. Daarna hebben we fietsen gehuurd om over de Golden Gate Brug te gaan. We hadden eerst er naartoe willen wandelen, maar dit beviel beter. Wanneer we na de brug door fietsten, konden we met verschillende ferry's terug naar San Francisco. Toen we bij de eerste ferry aankwamen, voer die net weg. We fietsten door naar de volgende ferry.
Nadat we de fietsen hadden ingeleverd, liepen we door China Town, aren wat en gingen terug naar ons hotel.

• 02 Oktober 2014 - 08:43

Brigitte:

Toch de zeeleeuwen gezien! Wim had het over pier 40...maar pier 39 is ook in de buurt.

• 02 Oktober 2014 - 19:16

Brigitte En Wim:

Een rustige vlucht naar nw zeeland.

• 05 Oktober 2014 - 20:35

Marianne:

Leuk stad he san francisco? Gaaf hoor fietsen over de brug. Wij hadden het lopend gedaan.xxxv

• 07 Oktober 2014 - 20:41

Ardy:

die lift....echt iets voor mij ook... ;-P